Ugrás a fő tartalomra

Steinberger tisztítókúra - 2. rész

4. nap
Reggel könnyedebb felkelés, majd 15 perc meditáció és a reggeli (gyógytea, napi ital: cékla és rizslap) után beindult a pörgés. Már a munkák is feltorlódtak, nem lehetett öket tovább halasztani, szóval pont jókorra állt vissza az energiaszintem (kb 8, de én maximalista vagyok ebben, a 10-es az már maga a mennyország). Délelött munka, délben gyerkőc + barátnő, ebédfőzés, sütisütés, egyéb apróteendők. Na, 4-kor már meg kellett állni pihenni. Ma már komolyan küzdöttem az ínycsiklandó falatokkal, amit szépen elfogyasztott a család, amíg én a rizslapomat majszolgattam. Estére a kimerültség a tetőfokára hágott, jóga ugrott, helyette fél óra séta. Morcoskodás, kedvetlenség, majd  korai lefekvés. A tisztítókúrán résztvevö családtagjainak sem könnyü idönként. Az utolsó pohár céklalevet nem bírtam legyűrni a torkomon. Sok víz, sok zöldtea és már csak 1 nap!! :)

5. nap
Kezdtem magamra mint hősre tekinteni időnként a nap folyamán. Újabb pörgés, répalé nap, amit kifejezetten élveztem, csak kissé üresnek, azaz kevésnek éreztem. Ezért délután megtoldottam egy DM-es 3 dl-es répalével, amikor úgy éreztem, befalnám a fél spájzunkat, de legalábbis egy sajtos szendvicset mindenképp (de ja vu-m volt: terhességem idején éreztem hasonló vágyat a camembert sajt iránt). Amúgy a nap menetrendje hasonló volt a tegnapihoz: reggeli gyógytea, répalé, rizslap, uzsi répalé, ebéd répalé, rizslap, uzsi répalé, vacsi répalé, rizslap, az étkezések között pedig sok víz és sok zöldtea. Este jógázás (50 perc, 2. szint, napüdvözlet). Délután némi aggódás a következő nap stresszes és kemény munkanapja miatt, de végül azt is sikerült helyre raknom. De azt nem sikerült kitalálnom, hogy mit egyek a tisztítókúra után, mivel nem szabad lerohanni a gyomrot., és ezt nehéz volt összeegyztetnem a farkasétvágyammal.

Tisztítókúra után és konklúzió

Rövid távú hatása jó, frissítő, viszont minden problémát nem old meg.De mindenképp átlendített a pozitív oldalra.
Fontos, hogy a nekünk megfelelő étrendet fogyasszuk a megfelelő időben és mennyiségben, végezzük a kiválasztott mozgásformánkat rendszeresen, és legyünk kitartóak! Akkor a tisztítókúra hatását is tovább élvezhetjük.





Megjegyzések